tema :   el más visto
Comentar (0)EnviariCalCompartir

jueves 28 de marzo de 2024 - 20h

CANCELADASka and Reggae Vinyl Session

Finalmente tenemos que cancelar la pinchada del xueves santu

El modelu del Ayuntamiento de Xixón pa que nos chigres se monten pinchaes o conciertos de tamañu reducíu (col programa "Siente Xixón") funciona regulín, regulín y a pesar de los nuesos esfuerzos por intentar salvar la pinchada, nesti casu tenemos que cancelala.

Eso sí, dexamos clarinete que la cultura nun apara y que más pronto que tarde, vamos dir colos nuesos discos a ponei bon son al @pez.lata

Y amás, alcordaivos que'l vienres santu vamos tar xunto a Raúl @economatudiscos y @baldmandj_ en @xagosurfco magar les 19h la tarde.

En Ximiélgalo nun somos muncho de procesiones, de mantilles nin de caperuzos. Pero si que nos ponemos como nazarenos a base de los ritmos de la isla del tesoru, asina que ficimos planes pa la semana SKAnta!

Estos planes consisten nuna prestosa pinchada en @pez.lata el xueves (santu, dicen) día 28 de Marzu con ritmos fundacionales de la nuesa música favorita y cola presencia d'un convidau d'escepcion como ye el llionés @baldmandj_ de Magnificent Ska, Ska Mag, etc.

Como nun podía ser d'otra manera los Ximielgu Dealers (Caveman y Miguina) facemos d'anfitriones con un set cargau de oldies y ximielgueo,

Eh! Y al día siguiente Miguina y Baldman repiten en @xagosurfco
xunto a Raúl de @economatudiscos

Ximiélgues con nos??